Maglownice przekładnie listwowe


    Przekładnie kierownicze zwane potocznie maglownicami, najczęściej ulegają uszkodzeniu na skutek zniszczenia osłon harmonijkowych które zabezpieczają listwę zębatą przed dostaniem się wody, piasku, błota. Zanieczyszczenia te po pewnym czasie uszkadzają uszczelniacze, powodują korozję a w następstwie wycieki z przekładni kierowniczej

    schemat

    W przypadku gdy skorodowana jest listwa zębata zostaje ona poddana szlifowaniu, na szlifierce do wałków a następnie polerowaniu, po takim procesie listwa zębata w 100% nadaje się do ponownego użycia.

    Szlifowanie listwy zębatej wiąże się z wykonaniem nowych tulei prowadzących, regeneracji kamienia dociskowego aby zapobiec wytwarzaniu się luzu który powoduje stuki, oraz użyciem pod wymiarowych uszczelniaczy.

    Przekładnie kierownicze nie tylko ciekną, ale również mają luzy, stukają. W takiej sytuacji wykonuję się nową tuleję prowadzącą, oraz nową wkładkę kamienia dociskowego listwy zębatej, wymienia się również łożysko na wałku rozdzielacza.

    schemat

    Jeżeli przekładnia kierownicza, nie pracuje w jedną stronę lub gdy skręcamy kierownicą lekko się kręci w jedną stronę a w drugą stawia opory, uszkodzony jest dystrybutor nazywany także rozdzielaczem. W tej sytuacji zostają wykonane nowe pierścienie wałka rozdzielacza, a obudowa poddana regeneracji.

    Standardowo regenerujemy również drążki kierownicze, zakładamy nowe osłony. Klient otrzymuje przekładnię gotową do montażu w samochodzie.

    Używamy najlepszych jakościowo uszczelniaczy renomowanych firm AUTO SUPPLIERS LIMITED, CORTECO, ORPAV.

    gwarancja

    Gwarancja

    Na wszystkie przekładnie kierownicze, regenerowane w naszej firmie udzielamy 12 miesięcy gwarancji.

    Utratę gwarancji powodują:

    • wszelkie uszkodzenia mechaniczne spowodowane innymi czynnikami niż eksploatacyjne np. uszkodzenia mechaniczne osłon

    • samodzielne naprawy, przeróbki ,montaż niezgodny ze sztuką warsztatową.

    • zastosowanie niewłaściwego płynu wspomagania

    • zanieczyszczenia układu wspomagania, np. źle oczyszczony zbiornik płynu, brud w przewodach.


    Gwarancją nie są objęte:

    • osłony gumowe (harmonijki)

    • koszty transportu,

    • koszt demontażu i montażu

    • przewody metalowe przekładni kierowniczej uszkodzone mechanicznie


       Galeria
    Galeria maglownica